AS.PRO – Desiatky leadov v hodnote stoviek eur s minimálnym budgetom

Ako priniesť výsledky pre viac ako 130 individuálnych ľudí pomocou jednej stránky? S pomocou individualizovaných reportov a pokročilým funkciám Google Ads sa nám to pri AS.PRO podarilo.

600€

hodnota potenciálnej objednávky

6,08€

priemerná cena leadu

2,69%

konverzný pomer

Klient

AS.PRO je asociácia, ktorá združuje svadobných profesionálov z celého Slovenska. Jedná sa o fotografov, kameramanov, DJov, hudobné skupiny a starejších. Ich cieľov je dať dokopy umelcov, ktorý dokážu vytvoriť viac ako len svadobné fotky. Práca každého jedného umelca je unikátna a s umeleckým nádychom. A čo AS.PRO teda presne robí? Ponúka virtuálny priestor, kde na jednom mieste môžu členovia odprezentovať svoje práce a tak získať nových klientov. 

Ciele

Hlavným cieľom bolo priniesť zákazky pre jednotlivých svadobných profesionálov a odprezentovať AS.PRO ako celok.

Výzvy

AS.PRO má viac ako 130 členov, takže bolo potrebné zaistiť, že každý člen bude mať ako tak rovnakú šancu na zákazku. Taktiež sme potrebovali každému členovi ukázať, koľko zákaziek mu skutočne prišlo. Avšak s pomocou analytických nástrojov ako Google Tag Manager, sme všetky tieto dáta dokázali spoľahlivo poskytnúť. 

Stratégia

  • vytvoriť reklamy vo vyhľadávaní podľa profesií, ako fotografi, kameramani alebo hudba
  • využiť dynamické reklamy, pre zachytávanie vyhľadávaní podľa mien členov
  • nastaviť efektívne meranie konverzií na viac ako 130 podstránkach, kvôli personalizovaným reportom

Výsledky

Vďaka neustálej optimalizácii kľúčových slov a kreatívnym textom, sme dokázali získať priemerné skóre kvality 9/10 a zraziť tak cenu za preklik na minimum. To nám prinieslo cenu za lead na úrovni 6€, avšak minimálna hodnota potenciálnej zákazky bola 600€. Náklady na reklamu tak tvorili iba 1% z celkovej hodnoty objednávky. 

Ste pripravený začať?

A spoločne vytvoriť kampane, ktoré budú mať úspech?