136€
priemerná hodnota objednávky
5,23€
priemerná cena konverzie
2,3x
väčší obrat z eshopu ako z kamennej predajne
Klient
Obchod s poľovníckym oblečením a poľovníckymi potrebami ProHunter začal pred pár rokmi využívať potenciál e-shopu avšak výsledky boli len priemerné. Preto sa v hlavnej sezóne rozhodol využiť digitálny marketing pre podporu predaja najmä pomocou e-shopu.

Ciele
Ciele boli veľmi jednoduché a priamočiare; zvýšiť predaj a obrat predajom poľovníckeho oblečenia z e-shopu. Keďže sa jedná o sezónny tovar, bolo potrebné sústrediť všetky aktivity do niekoľkomesačného okna krátko pred Vianocami.
Výzvy
E-shop má stovky produktov najmä od prémiových značiek poľovníckeho oblečenia. V tomto segmente zákazníci hľadajú produkty veľmi špecificky a keď hľadajú produkt, ktorý sú rozhodnutí kúpiť väčšinou napíšu do Google výraz s kompletným názvom produktu. Je to skvelé z pohľadu SEO aj PPC, keďže konkurencia na takéto výrazy nebýva veľká.

Stratégia
- vytvoriť kampane vo vyhľadávaní, s kľúčovými slovami, ktoré budú obsahovať názvy produktov a odkazovať na jednotlivé produkty
- využiť Google Nákupy
- spustiť dynamický remarketing, ktorý návštevníkom bude ukazovať produkty, ktoré navštívili