ProHunter.sk – Keď e-shop začne zarábať viac ako kamenná predajňa

Ako vytvoriť z lokálnej predajne poľovníckeho oblečenia silný brand, ktorý poznajú po celom Slovensku. Toto stálo za úspechom ProHunter.sk

136€

priemerná hodnota objednávky

5,23€

priemerná cena konverzie

2,3x

väčší obrat z eshopu ako z kamennej predajne

Klient

Obchod s poľovníckym oblečením a poľovníckymi potrebami ProHunter začal pred pár rokmi využívať potenciál e-shopu avšak výsledky boli len priemerné. Preto sa v hlavnej sezóne rozhodol využiť digitálny marketing pre podporu predaja najmä pomocou e-shopu.

Ciele

Ciele boli veľmi jednoduché a priamočiare; zvýšiť predaj a obrat predajom poľovníckeho oblečenia z e-shopu. Keďže sa jedná o sezónny tovar, bolo potrebné sústrediť všetky aktivity do niekoľkomesačného okna krátko pred Vianocami. 

Výzvy

E-shop má stovky produktov najmä od prémiových značiek poľovníckeho oblečenia. V tomto segmente zákazníci hľadajú produkty veľmi špecificky a keď hľadajú produkt, ktorý sú rozhodnutí kúpiť väčšinou napíšu do Google výraz s kompletným názvom produktu. Je to skvelé z pohľadu SEO aj PPC, keďže konkurencia na takéto výrazy nebýva veľká.

Stratégia

  • vytvoriť kampane vo vyhľadávaní, s kľúčovými slovami, ktoré budú obsahovať názvy produktov a odkazovať na jednotlivé produkty
  • využiť Google Nákupy
  • spustiť dynamický remarketing, ktorý návštevníkom bude ukazovať produkty, ktoré navštívili
 

Výsledky

Vďaka automatizácii a nástrojov na tvorenie reklám vo vyhľadávaní pomocou feedu produktov sa podarilo dosiahnuť priemernú hodnotu objednávky 136€ pri priemernej cene za konverziu 5,23€. Obrat z e-shopu v tomto období po prvý krát prekonal obrat z kamennej predajne.  

Ste pripravený začať?

A spoločne vytvoriť kampane, ktoré budú mať úspech?