Reklama Google Ads pre e-shopy

Reklama, ktorá vám naozaj prinesie zákazníkov

Využite jednu z najobľúbenejších reklamných platforiem pre váš e-shop a rozbehnite svoje online podnikanie.

Čo je Google Ads?

Reklamu Google Ads vidíte každý deň. Ak napíšete do vyhľadávania kľúčové slovo, prvé 4 výsledky sú platená reklama. Ak hľadáte produkt, taktiež sa vám zobrazí Google Ads reklama v podobe produktov s ich cenami a obrázkami. Pozeráte video na Youtube? Všetky reklamy na Youtube sú vytvorené pomocou Google Ads. Prehliadate si web a niekde na boku sa vám zobrazia produkty, ktoré ste si nedávno prezerali? Hádate správne, je to reklama vytvorená pomocou Google Ads. 

Skrátka, drvivá väčšina reklám, na internete je vytvorená pomocou Google Ads. Niekedy je otravná, ale funguje. A funguje veľmi dobre, inak by ju nevyužívali viac ako 4 milióny firiem po celom svete. Samozrejme sú aj iné formáty reklamy, avšak iba málo z nich poskytuje možnosť platiť iba za návštevníkov vašej stránky. V Google Ads skutočne platíte iba za ľudí, ktorí naozaj navštívia vašu stránku. Je to akoby ste platili za billboard až vtedy, keď niekto navštívi váš obchod. To je v podstate nemožné. Avšak nie v digitálnom marketingu.  

Ako Google Ads využijete pre váš e-shop?

Google Ads považujeme za jeden z najlepších a najvšestrannejších nástrojov na tvorbu reklám pre e-shopy. Je to najmä vďaka širokému výberu kampaní a mnohé z nich sú navrhnuté práve pre e-shopy. Napríklad Google Nákupy, ktoré fungujú podobne ako Heureka avšak v tomto prípade nemusíte súťažiť o najnižšiu cenu. Ďalším unikátnym typom reklamy je dynamický remarketing. Vďaka nemu viete pripomenúť ľuďom produkty, ktoré si pozerali u vás na webe. Iné typy kampaní sú dobre využiteľné aj pre iné typy webstránok, avšak skvele sa hodia aj pre e-shopy. Napríklad reklama vo vyhľadávaní. V nej si vyberiete kľúčové slové spojené s vaším biznisom a zobrazujete reklamu na vašu webstránku práve vtedy, keď ľudia vaše produkty hľadajú. 

Vďaka množstvu nástrojov v platforme Google Ads dokážete propagovať váš e-shop na úplne novej úrovni a objednávky sú zaručené. S prepojením na analytické nástroje ako Google Analytics dokážete optimalizovať kampane pre čo najlepšie výsledky a vysokú návratnosť investícií. 

Príklad kampaní Google Ads pre e-shop

Pri tvorení kampane pre e-shopy v Google Ads vždy myslíme na nákupný proces, ktorým zákazník nevedome prechádza. Tento nákupný proces má 4 kroky a pri každom kroku chceme aby zákazník interagoval s vaším e-shopom. Vďaka vytvoreniu kampaní v Google Ads ako celku, dokážete oveľa efektívnejšie využívať váš rozpočet a tým platiť za zákazníka menej, ako keby robíte reklamy náhodne. 

1. Pozornosť
V prvom kroku chceme zákazníka zaujať. Ukázať mu vaše jedinečné produkty alebo mu ukázať, že produkty, ktoré potrebuje ponúkate aj vy.
2. Záujem
V druhom kroku, už má zákazník záujem o daný produkt a aktívne ho hľadá. Vtedy sa mu snažíme dať čo najviac informácií o produkte hlavne pomocou vášho webu.
3. Túžba
Zákazník o produkte rozmýšľa. Vie že ho chce, ale nevie z kade a kedy si ho objednať. Vtedy sa zákazníkovi pripomenieme a opäť ho dostaneme do vášho e-shopu.
4. Akcia
V poslednom kroku zákazník ide produkt skutočne kúpiť. Tam už Google Ads nehrá veľkú rolu a dôležitý je váš web. Ak je spravený kvalitne, zákazníci sa budú iba hrnúť.

1. Pozornosť

1. Pozornosť

Prvý kontakt so zákazníkom

Vašich zákazníkov oslovíte pomocou Youtube reklám a bannerových reklám. Ide hlavne o to, aby ste  zaujali jeho pozornosť a povedali mu, že váš e-shop existuje.

Youtube reklamy

Reklamy, ktoré sa zobrazujú vo videách na Youtube dokážu osloviť desiatky tisíc ľudí a rýchlo im vysvetliť, čo váš e-shop ponúka. 

Obsahové reklamy

Zobrazujte reklamu na stránkach ľuďom, ktorých budú vaše produkty zaujímať. Vďaka tomu získate množstvo návštevníkov e-shopu. 

Reklama vo vyhľadávaní Google

Ukážte reklamu ľuďom práve vtedy, keď ľudia vaše produkty hľadajú a potrebujú.

Google Nákupy

Zobrazujte svoje produkty vtedy, keď ich ľudia hľadajú v Google. 

2. Záujem

Zákazník zisťuje informácie o produkte

Pri väčšine produktov ľudia zvažujú výhody a nevýhody produktu, cenu, rýchlosť dodania a iné informácie o produkte. Vtedy daný produkt aktívne vyhľadávajú na Google. Práve vtedy im opäť ukážete váš e-shop pomocou reklamy vo vyhľadávaní a Google Nákupov. 

3. Túžba

Zákazník chce produkt kúpiť

Zákazník má informácie o produkte a rozmýšľa, ktorý produkt si vybrať alebo z kade ho chce kúpiť. Toto je pravý čas, aby ste ho znovu oslovili pomocou reklamy na váš e-shop.

Remarketing

Zacieľte reklamu na ľudí, ktorí navštívili vašu stránku. Alebo ju zobrazujte ľuďom, ktorí opustili nákupný košík. 

Dynamický remarketing

Pripomeňte návštevníkom vášho e-shopu produkty, ktoré si prezerali a preveďte návštevníkov do zákazníkov.

Nákup na webe

S pomocou dobrej stránky a skvelého marketingu na Google Ads budete získavať hodnotných zákazníkov. 

4. Akcia

Zákazník produkt kupuje

V poslednom kroku zákazník nakupuje. Tu naša práca končí a všetko je to už len na vašom webe. Ak máte skvelý web, objednávky sa budú hrnúť.

Koľko stojí reklama Google Ads?

od 400€ mesačne

odporúčané minimálne náklady na Google Ads

od 799,-€

prvotné nastavenia

od 169,-€ mesačne

mesačný poplatok za správu

Požiadavky každého klienta sa líšia v závislosti od veľkosti e-shopu, typu produktov, stratégie a ďalších premenných. Preto každému klientovi vyhotovujeme cenovú ponuku zvlášť. Avšak, chceme aby ste dopredu vedeli, aké náklady môžete očakávať, preto sme pripravili prehľadný cenník prác.

5 výhod reklám Google Ads,
ktoré inde nenájdete

Široký výber kampaní

Najrozšírenejšia platforma

Presné zacielenie

Platíte iba za návštevníkov

Ideálne pre e-shopy

Prečo nechať správu Google Ads
profesionálnej agentúre?

S marketingom máme roky skúseností a za ten čas sme pozbierali množstvo poznatkov, dát a skúseností o tom ako vaši zákazníci nakupujú. Vďaka tomu môžeme tieto cenné informácie použiť pre váš prospech. 

Poznáme marketingové teórie a princípy ako robiť marketing. Avšak poznáme aj ich limity a často hľadáme nové nekonvenčné riešenia, ktoré posunú vaše kampane na novú úroveň.

Nie vždy ideme podľa stanovených cestičiek, ktoré sú často veľmi neefektívne. Napríklad ak máte malý rozpočet, nebudeme tráviť hodiny času pri analýze KS ale využijeme automatické kampane, ktoré to urobia za nás. Tým vám ušetríme nemalé náklady.

Updaty a novinky prichádzajú do Google Ads každý týždeň. My ich sledujeme a vyhodnocujeme aké budú mať dopady na kampane, ktoré spravujeme.

Pri každej kampani pre e-shopy meriame jej výkonnosť. Často je s tým spojený zásah to stránky a riešenie množstva technických detailov. Toto všetko riešime za našich klientov. 

Bez toho, aby sme pripravili správne meranie výsledkov nepustíme žiadnu kampaň. Akonáhle nemeriate výsledky, všetko pozitívne okolo Google Ads reklám pre e-shopy sa stráca a vy vyhadzujete peniaze. 

Pri Google Ads je veľmi dôležité napísať texty reklám, ktoré ľudí zaujmú. Rozdiel vo výsledkoch medzi dobrými a zlými textami môže byť niekoľkonásobný a vy tým môžete prísť o veľa peňazí. 

Sme slovenský Shoptet Partner

Vieme ako Shoptet funguje a aké sú jeho obmedzenia. Preto vieme ako postaviť kampane, ktoré váš Shoptet e-shop postavia na nohy.

Feedy upravujeme v Mergade

Chcete využiť cenové porovnávače ako Heureka, Glami, Favi, Pricemania a ďalšie? Vďaka spolupráci s Mergadom z nich dostaneme maximum.

Automatizujeme s Bluewinston

Naše kampane automatizujeme pomocou nástroja Bluewinston, ktorý šetrí čas, peniaze a hlavne zvyšuje výkonnosť našich kampaní.

Aké výsledky prinesú Google Ads
pre váš e-shop?

Zvýšený predaj e-shopu

Reklamy pre Google Ads tvoríme s jediným cieľom. Zvýšiť predaje na vašom e-shope a naši klienti vedia, že to dokážeme.

Zákazníci sa budú vracať

S pomocou remarketingu dokáte získať zákazníkov, ktorí sa budú vracať. Je to oveľa lacnejšie ako získavať nových zákazníkov.

Merateľné výsledky

Vďaka presnému meraniu budete mať vždy presný prehľad o tom, aké výsledky vám reklama Google Ads priniesla.

Reálne prínosy Google Ads pre e-shopy

Nezáväzná konzultácia a cenová ponuka

Ste pripravený začať na svojom e-shope zarábať? Zavolajte nám na +421 907 854 144 alebo vyplňte formulár nižšie a my vás budeme kontaktovať do 24h. .